viernes, 9 de julio de 2010

Ajuntament i veïns de la Llosa interposen, mitjançant l’Oficina del Consumidor, una queixa formal contra Abertis Telecom per la mancança de solucions

Segins ha informat l'Ajuntament en un comunicat hui durant la jornada d’ahir, dues treballadores de les Oficines Municipals d’Informació al Consumidor (OMIC), depenent de la Mancomunitat de Municipis de la Costera i la Canal, es desplaçaren fins les dependències de l’Ajuntament de la Llosa de Ranes per a recollir les reclamacions interposades pel mateix Consistori i nombrosos veïns de la localitat contra l’empresa Abertis Telecom, davant els problemes de deficiència en la senyal televisiva que ve sofrint el municipi des de fa més de 20 dies sense que se’ls proporcione solució alguna. Segons varen informar responsables de mateix OMIC, en menys de dues hores es registraren més de 200 queixes formals, després que el Consistori informara als veïns de la possibilitat de formalitzar el seu escrit acudint a l’Ajuntament, on els atenien responsables de l’OMIC per a omplir els impresos de reclamació. Cal puntualitzar, que el número de queixes registrades es correspon amb domicilis familiars, amb la qual cosa, el nombre total d’afectats resulta molt superior donat que, en la majoria del casos, són diversos els membres que resideixen en una mateixa unitat familiar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario